12/21/2015 8

Quiz: Kogo bardziej przypominasz?

Dzisiaj quiz. Więc bierzcie do ręki kartki i długopisy. Już za chwile okaże się do kogo jesteście bardziej podobne. Czy to będzie Liv, a może Maddie?



1. Co kochasz robić w wolnym czasie?
- śpiewać, prześpiewać mogłabym całe życie
- oczywiście, że sport, to banalne pytanie, kocham sport

2. Jakie buty na każdą okazję?
- ooo... szpileczki kocham Was
-adidasy, praktyczne i wygodne

3. Największe marzenie?
-słynna aktorka, a nie to już przecież mam :)
- mistrzyni sportowa

4. Włosy, bardzo zwracasz na nie uwagę?
-lokóweczka, to moja życiowa przyjaciółka, włosy sa przecież tak ważne
- e... nie trzeba wyróżniać się z tłumu, kucyk może być

5. Pojechałabyś na obóz przetrwania?
-nie, można się ubrudzić
-no pewnie przygoda życia

6. Po czym oceniasz człowieka?
-wygląd jest najważniejszy
-wnętrze do mnie przemawia, przeważnie

7. W wolnym czasie...
-pójdę na zakupy
-pogram w kosza

8. Chłopak?
-ooo... mam wielu adoratorów
-ten jeden, mmm... ukochany

9. Co będzie, było i jest zawsze najważniejsze?
-siostra
-siostra

Większość I odpowiedzi:
Jesteś zdecydowaną Liv. Widać, że wygląd jest dla Ciebie ważny, oraz że jesteś bardzo pewną siebie osobą. Chłopacy Cię uwielbiają, ale i tak najważniejsza jest siostra.

Większość II odpowiedzi:
Maddie to Ty. Sport to Twoja pasja, cenisz go nad wszystko. Ważnym piorytetem jest Twoja siostra. Wygląd nie jest taki ważny, najważniejsza jest wygoda.

Co Wam wyszło? Ja to zdecydowana Maddie :)

8 komentarzy:

Copyright © Świat Disneya