11/07/2015 3

[Muzyka Disneya] Piosenki z filmu "Król Lew"

Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem z serii "Muzyka Disneya". Dziś posłuchacie bardzo Wam znane piosenki z serialu "Król Lew". Piosenki będą w wersji angielskiej jak i polskiej, ponieważ do filmu Disney przygotował polskie wersje. :)

Zapraszam do rozwinięcia.

The Lion King: Original Motion Picture Soundtrack – ścieżka dźwiękowa do produkcji wytwórni Walt Disney, Król Lew. Wszystkie piosenki zostały napisane przez Eltona Johna (muzyka) i Tima Rice (słowa). Ostateczna wersja wydawnictwa została stworzona przez Hansa Zimmera. Ścieżka dźwiękowa była nagrywana w trzech różnych krajach: w USA, w Wielkiej Brytanii i w RPA. 

1. "Circle of Life" - "Krąg Życia"




2. "I Just Can't Wait to Be King" - "Strasznie już być tym królem chce."


3. "Be Prepared" - "Przyjdzie czas"


4. "Hakuna Matata" - "Przyjdzie czas"


5. "Can You Feel the Love Tonight" - "Miłość rośnie wokół nas"


Którą piosenkę lubicie najbardziej?
Już wkrótce piosenki z filmu "Król Lew II: Czas Simby"

3 komentarze:

  1. Ja kocham "Krąg Życia"
    /katty

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na posta :3 Ostatnio nie mam czego słuchać xD Choć z początku miałam nadzieję, że po raz kolejny puszczą na kanale xD Uwielbiam - Miłość rośnie wokół nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie raz, nie dwa na rożnych konkursach wykonywałam piosenki z Króla Lwa. Te utwory to całe moje dzieciństwo !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya