10/09/2015 6

Witajcie!

Cześć! Jestem Michał i mam 13 lat. Długo walczyłem, aby się tu dostać i wreszcie się udało. Bardzo z tego powodu się cieszę.Nie będę się tu bardzo rozpisywać bo będziemy się powoli poznawać. Interesuję się muzyką. Uwielbiam grać w gry. Najbardziej w simsy oraz "Life is Strange". Uwielbiam "Krainę Lodu"

Moja przygoda z syrenami zaczęła się bodajże od przedszkola. Uwielbiałem oglądać H2O, ponieważ to bardzo interesujący i wciągający serial. Mam zamiar wprowadzić kilka zmian oraz zapoczątkować kilka nowych rodzajów postów. Mam też pewien pomysł, ale jest on dopiero w mojej głowie. Gdy zacznę go realizować poinformuję Was, a wy wyrazicie opinię. Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze pracowało.
Pozdrawiam Was gorąco!
Do zobaczenia!

P.S. Niedługo zmiany na blogu, a tu macie małą zapowiedź:

6 komentarzy:

  1. 13 latek hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Michał gratuluję i życzę Ci owocnej pracy ^^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Michał gratuluję ci wygrania naboru. mam nadzieję ze będziesz nieco dłużej niż rok. :)

    Kamil//

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya