10/10/2015 9

Świat Disneya

3.. 2.. 1.. Startujemy! Dawnej funkcjonowaliśmy na blogu pod nazwą "Syreny z Mako". Dziś witamy Was na "Świat Disneya". Blog przeszedł gruntowne zmiany. Nasz blog był o tematyce serialów syren, ale od dziś zmieniamy się dla Was i zaczniemy pisać post również o innych produkcjach Disneya. Przede wszystkim będziemy obracać się w działach: moda, muzyka, lifestyle. Znajdziecie naprawdę różnorodne posty: gotowanie, diy, relacje jak się ubrać/uczesać jak gwiazda Disneya. Dla naszych najwierniejszych fanów nadal będziemy pisać posty nowinkowe i informacyjne o Syrenach oraz nadal będą dodawane odcinki, więc się nie martwcie i nie bójcie zmian. Mam nadzieję, że zmiany wam się spodobają i nasz blog zacznie odwiedzać więcej osób oraz zaczniecie komentować nasze posty! Bo dzięki nim mamy chęci do pisania dalszych postów.



9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Jestem bardzo ciekawa Waszej dalszej pracy i chętnie będę odwiedzała blog. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za miłe słowa. Mamy nadzieję, że was nie zawiedziemy. Również pozdrawiam.
      PS. Ja codziennie wchodzę na V2P, super posty piszesz.

      Usuń
  2. Wiem, że chcecie żebyśmy wyrazili swoją opinię, więc mi się te zmiany nie podobają, wchodziłam na tego bloga, bo bardzo lubię ten serial, a nie disney'owskie bajeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż to twoje zdanie, mamy nadzieję, że je kiedyś zmienisz.

      Usuń
  3. Wróćcię do syren poco te posty o Disneyu.
    wole poprzednią wersję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya