9/18/2015 8

Quiz: Którą syrenką jesteś?


Dzisiaj quiz dla dziewczyn. Za tydzień dodam dla chłopców. Przed Wami 7 pytań.
Zapiszcie na kartce odpowiedzi. Do dzieła!


1.  W grupie...
a. Staram się dopasować do innych
b. To ja o wszystkim decyduję
c. Mam swoje zdanie

2. W wolnym czasie...
a. Lubię śpiewać
b. Zawsze coś się wymyśli
c. Nie robię nic konkretnego

3. Jak Ci idzie chemia?
a. Uczę się
b. Nie jest mi potrzebna
c. Umiem bezproblemowo

4. Lubisz zwierzęta?
a. Są takie słodkie
b. Są bo są
c. Nie przeszkadzają mi

5. Twój charakter...
a. Miła, życzliwa
b. Waleczna, niepokorna
c. Zdeterminowana, pomocna

6. Jak Ci idzie z chłopakami?
a. Wszystko w swoim czasie
b. Nie zależy mi na nich
c. Różnie bywa, fajni są

7. Jeśli byś miała iść na imprezę, to co byś powiedziała?
a. Muszę zobaczyć, czy mogę
b. Super! Zaszalejemy!
c. Będzie ciekawie

Odpowiedzi:

Więszkość A:
Jeśli zaznaczyłaś większość odpowiedzi A, to znaczy, ze jesteś bardzo podobna do Sireny. Jesteś osobą bardzo ciekawą, ale liczysz się ze zdaniem inncyh. Może i nie przodujesz w grupie, ale jesteś wartościową osobą.

Większość B:
Jesteś bardzo podobna do Ondiny. Jesteś osobą przebojową, prowadzisz w tłumie
i nie boisz się ryzyka.

Większość C: 
Twoim odpowiednikiem jest Mimmi. Jesteś osoba zarówno przebojową i szaloną, jak
i zrównoważoną i za to Cię lubią.

Piszcie w komentarzach co Wam wyszło! 

8 komentarzy:

Copyright © Świat Disneya