9/19/2015 25

Ostatnie słowa...

Obiecałam Wam, że nadrobię wszystkie zaległości w najbliższych dniach... Nie udało mi się.        Mati napisał, że mam tydzień na wykazanie się. Myślałam, że nie będę jeszcze miała aż tak dużo nauki w 3 tygodniu szkoły. Z przykrością muszę powiedzieć, że odchodzę z bloga, gdyż z dnia na dzień będę miała więcej nauki i nie znajdę nawet chwili na napisanie krótkiego posta. Jestem w liceum na profilu biol-chem i nauczyciele kładą szczególny nacisk na te dwa przedmioty...a zresztą zobaczycie. Wszystko przed Wami ;)
Dziękuję Matiemu, Elizie, Julii i Patrykowi oraz odbiorcom moich postów <3
Wiedzcie, że streszczenia dokończy teraz Mati, a cytaty niestety zostaną wstrzymane.
Z wami mi się bardzo dobrze pisało każdy post. Dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze. Przepraszam tych, którym się nie podobało. Życzę wam wszystkiego najlepszego i powodzenia w następnym naborze !!!!!Liczę na was i myślę,że spiszecie lepiej ode mnie !!!!!
.
Kocham was 
~ Kira ~

25 komentarzy:

  1. No co powiedzieć... nauka. Ale trzymam kciuki w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie odchodz, świetne piszesz posty i w ogóle. też Cię Kocham Kira <33
    będziesz zagladala na bloga i komentowała inne posty czy nie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że będę zaglądać codziennie <3

      Usuń
    2. to dobrze, mam nadzieję ze u cb nauka sie troche uspokoji.. kocham cie . <33

      Usuń
  3. mati ty sam wogole nie dodajesz postów, ty rób wypad z bloga a nie Kira.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla twojej wiadomości jak ja zrobię wypad, to cały blog robi wypad i koniec z nim. Więc jeśli chcesz to mogę usunąć blog. Zdanie czytelników najważniejsze.

      Usuń
    2. to groźba czy obietnica?

      Usuń
    3. nie jest to groźba tylko informacja dla ciebie

      Usuń
  4. Kira szkoda ze odchodzisz i nie masz czasu.
    wszyscy będą tęsknić za Tobą z pewnością. podałabyś może namiary na siebie, np: GG albo fb??

    OdpowiedzUsuń
  5. Kira jak chcesz to mogę dokończyć cytaty.jeśli nie masz nic przeciwko oczywiście ;( Świetne są te cytaty. ;) Odpisz, proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytaty zostawiam tobie :*

      Usuń
    2. Życzę Ci powodzenia, ja mam liceum za rok.Pozdrowionka ;*

      Usuń
  6. Będziemy tęsknić. Wiem co to znaczy mieć coraz więcej nauki. Jestem w technikum - jest dopiero wrzesień a już mam ponad 5 sprawdzianów zapowiedzianych :/ Trzymaj się i sukcesów w nauce Ci życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę bardzo, ale będę z wami w kontakcie, udzielając się na czacie :**

      Usuń
  7. Och ta szkoła... :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukcesów w nauce. Chodzę do 5 klasy,a wiadomo w 5 jest trudniej! Wiem,że nie będziesz iała już tak dużo czasu. Julia B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w nauce, wiem jak to jest mieć nawalonych obowiązków. Trzymam kciuki! ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Co się czepiasz Kiry,Matias? Eliza:* ostatni swój post dodała 8 sierpnia czyli prawie 2 miesiące temu. Niech ona robi wypad z bloga nie Kira. Kira dodaje posty o wiele częściej. PS. Powodzenia w nauce szkoda że odchodzisz :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. codziennie gdy są nowe posty, sprawdzam kto jest ich autorem i zauważyłem Matras ze ty tylko odcinki wrzucasz. oprócz odcinkow to do dodałeś ostatnio post z książką. więc spójrz też na siebie trochę człowieku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya