9/12/2015 11

[Info] Odcinki z napisami.

Ostatnio na blogu, coraz więcej dostaję pytań o nowe odcinki z napisami. Oskarżacie mnie, że już dawno mam odcinek i nie chce go dodać lub że już nie chce mi się prowadzić bloga. Wasze oceny są przeróżne, więc napisałem do Piotrka kiedy odcinek się pojawi i specjalnie dla was zrobiłem screeny rozmowy byście zobaczyli, że nie oszukuję, że nie mam nowych odcinków.


Teraz sami widzicie, że odcinków nie mam i jak Piotrek je przetłumaczy to od razu je dodam. 

11 komentarzy:

  1. Angielskiego się uczcie i nie trzeba bedzie tłumacza (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. madrala sie znalazl jak jestes taki madry to przetlumacz za niego odc dziecko

      Usuń
    2. Kolego daj spokój admince.

      Usuń
  2. Rozumiem tą sytuację(nauka) itd. więc dajcie spokój tłumaczowi i właścicielowi.Wasze zachowanie pokazuje jak małymi dziecmi jesteście.Więc myślę,że po przeczytaniu skopiowanej wypowiedzi Piotrka i Mateusza zrozumiecie również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam na odcinki czekam cierpliwie. jak będą to będą. :)
    pozdrawiam //Kamil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że warto poczekać.I tak sie pojawia więc nie wiem o co sie szczypią :)

      Usuń
  4. A ja wolę poczekać na dubbingi.

    OdpowiedzUsuń
  5. lepsze dubbingi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya