9/25/2015 6

Do widzenia!

Cześć, po raz ostatni.
Z tej strony Lodo. Nie wiem czy mnie pamiętacie. Jeśli tak to cieszę się, a jeśli nie... Z resztą teraz raczej nie ma to znaczenia. Po dłuższym przemyśleniu doszłam do wniosku, że mój pobyt tutaj nie ma sensu. Jestem zmuszona odejść. Mati dał mi czas, nie wykorzystałam go. Szkoła i tak dalej. Nie wnoszę do tego bloga nic. I nie wniosłam zdaje się w ogóle nic.

Dostałam się na tego bloga przez przypadek. Do tej pory pamiętam ten dzień jako jeden z tych zabawniejszych :') prowadziłam swój własny blog, także o SzM. Zaczęłam bodajże od tłumaczenia piosenek... albo opisywania bohaterów... Nie pamiętam. Ale bardzo dobrze się przy tym bawiłam. Blogowanie do tej pory daje mi dużo radości. Gdybyście kiedyś byli zainteresowani, możecie znaleźć mnie w Google :) i poczytać moje blogi, serdecznie zapraszam ^^ ich tematyka jest zupełnie inna, ale może komuś przypadną do gustu.

Zaczęłam naukę w jednym z Krakowskich Liceów (dobrze to odmienilam?) Bardzo dobra szkoła, ale wymagania strasznie wysokie. Na pewno spotkam się z brakiem czasu wolnego dla siebie. Nie będę mogła spotkać się z przyjaciółmi, czy też napisać kolejny rozdział fanfiction. Nie mówiąc już o tym blogu... Tak mało czasu, tak mało weny, tak mało chęci i pomysłów. Od dłuższego czasu nie kręci mnie ten serial. Lubię czasem coś obejrzeć, lub poczytac o kolejnych sezonach. Ale to nie to co kiedyś. Nie robię tego nałogowo.

Zaczęłam dla Was pewien wywiad i mam nadzieje, że moja praca nie pójdzie na marne :')

Dziękuję Wam, czytelnikom za czytanie i komentowanie postów. Wasze komentarze dawały uśmiech na mojej twarzy :)

Na początku w redakcji byłam tylko ja i Mati. Z czasem dołączamy kolejne osoby, które coraz lepiej poznawałam

Mati, Julia, Marta i Xavier! Dziękuję Wam bardzo za spędzony wspólnie czas, w Internecie. Naprawdę Was polubiłam. Mogliśmy pisać o wszytskim, wymieniać opinie. Ten blog wraz z Wami i czytelnikami był częścią mojego życia. To wspomnienie nie umrze :')  może kiedyś uda nam się popisać, pogadać.. kto wie. Może kiedy będziemy razem pracować... życie pokaże. Życzę Wam wszystkiego dobrego! Abyście dalej tak dobrze robili to co kochacie i wynieśli ten blog na sam szczyt :') ♡♡

Dziękuję Wam bardzo! I do widzenia!

Lodo xx

6 komentarzy:

  1. Kocham cię !!! <3 :* Będziemy jeszcze w kontakcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pisz bzdur, że nic nie wniosłaś do tego bloga. Wniosłaś przede wszystkim atmosferę, choćby na konfie na FB, bo cóż byłby to za blog, gdyby nikt nikogo nie lubił, a wymiana zdań, odbywała by się tylko w kontekście biznesowym? Będziemy za Tobą tęsknić tak samo jak za Kirą (przynajmniej ja). Po za tym to nie koniec świata, nikt nie umarł a Ty wciąż masz FB, także jesteśmy w kontakcie ;) Powodzenia w nowej szkole : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Eliza, podasz nazwę fb??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pisz na google. Nie chce pisać prawdziwej tożsamości :)

      Usuń
  4. Będę za tobą tęsknić ;( Bez ciebie blog nie będzie już taki sam! <3
    Proszę, popisz tak kiedyś z nami w wolnym czasie. :)
    Nigdy cię nie zapomnę ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci! <3 na pewno popisze bardzo bym chciała. Można zrobić konfe taką prywatną ♡♡♡

      Usuń

Copyright © Świat Disneya