9/14/2015 2

DIY - warcaby z Syrenami z Mako

Hej! chciałabym Was bardzo, ale to bardzo przeprosić za mooją nieobecność i brak postów.
Obiecuję to zmienić i dlatego już dziś mam dla Was pierwsze DIY.




Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł, aby zrobić warcaby z Syrenami. Pamiętacie pojedynek Sireny i Ondiny? Włąśnie tym odcinkiem się zainspirowałam i postanowiłam, że pionki będą włąśnie z nimi.

Krok po kroku:

1. Na początku musicie zrobić szachownicę. Możecie ją wydrukować lub zrobić z papieru.
Od Was zależy rozmiar planszy, tylko pamiętajcie, że musi być to kwadrat.

2. Będziecie potrzebować 12 plastikowych nakrętek. Na sześć naklejcie obrazek Ondiny,
a drugie 6 Sireny.

3. Warcaby gotowe!

2 komentarze:

  1. Świetne, mi się bardzo podobają! Napewno spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też są kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya