8/08/2015 13

Kolejne informacje na temat 3 sezonu

Na wstępie chcę powiedzieć, że nie wiem czy te informacje są prawdziwe, aczkolwiek ta strona podawała informacje, które się sprawdzały jeśli chodzi o poprzednie sezony. Zobaczymy co bedzie... Nie jest tego dużo, ale zapraszam do czytania!

Jak już wiecie do obsady dołączyła nowa syrenka - Weilan. Wg tej strony:
makomermaids.wikia.com/wiki/Mako_Mermaids
Weilan odkrywa tajemniczy, podwodny relikt uwalniając przerażającego, wodnego smoka. Dziewczyna ucieka na Mako, ale stwór obserwuję ją (?). Kiedy przerażająca kreatura zagraża nie tylko wyspie Mako, ale także Złotemu Wybrzeżu, Ondina, Mimi i Weilan muszą znaleźć sposób by zniszczyć smoka zanim on zniszczy to wszystko nad czym pracowały tak ciężko by to ocalić.
Nie wiem co o tym myśleć... ale uważam, że może być ciekawie, o ile w ogóle te informacje sa prawdziwe. A Wy co myślicie?
A tak w ogóle to mam nadzieje, że wybaczycie mi tak długą nieobecność spowodowaną... sama nie wiem czym. Nie mogłam się zebrać, nie chciało mi się pisać, a prawda jest taka, że mimo iż uwielbiam ten serial nie oglądałam całego 1 sezonu, nie mówiąc już o 2, w którym widziałam zaledwie kilka odcinków. Mimo to, dalej chciałabym pisać o jednym z najlepszych seriali jakie teraz są.
Lodo xx

13 komentarzy:

  1. Weilan nie ma pierścienia? o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że prawdziwe są te informacje,lecz tak czy siak ten serial jest super i wierzę,że będzie totalnym SHOW :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak innym, ale przypomina mi to troche wodna macke z 3 sezonu H2O :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo xd i to zmienianie syrenek .... a rikki pewnie im powie ze to ta sama macka co kiedys -,-

      Usuń
  4. To będzie macka na 100%

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno serial "H2O Wystarczy kropla" jak i "Syreny z Mako" jest przeznaczony dla młodzieży (i głównie interesują się nim dziewczyny) ja sam również się całą tą serią interesuję (jestem mężczyzną) lecz z innych względów. Może tutaj kogoś zdziwić, ale nie uważam za fikcję takie istoty. A to dlatego iż jeszcze w poprzednim wieku nad Bałtykiem (1978/9) miałem dość dziwne spotkanie z taką istotą. Która swoim wyglądem dość znacznie różniła się od swojego filmowego odpowiednika. Kontakt ze mną jest możliwy na e-mail: pcs.darsoftware@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałem do pana na e-mail czekam na odpowiedź.

      Usuń
  6. Ona ma pierścień i go widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na środkowym palcu.

      Usuń
    2. Albo ślepy jestem albo ona go nie ma na srodkowym tylko wisorek

      Usuń
  7. Weilan ma naszyjnik tak jak bella z h2o .

    OdpowiedzUsuń
  8. No ciekawe czy to prawda !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya