8/13/2015 1

Cytaty z 10 odcinka 2 sezon !

Już dziś cytaty z 10 odcinka (mojego ulubionego) ! Być może nawet dzisiaj pojawią się cytaty do 11 odcinka.


,,Pan McLaren: Śróbokręt
Evie: Śróbokręt...ale ostrzegam, że skalpela nie mam.''

,,Carly: Syrena...za długo na słońcu siedziałeś.
David: Nie, widziałem ją.W porcie była.
Carly: Jasne, razem z ET."

,,Brat Davida: Carly mówiła mi o twoim małym bliskim spotkaniu trzeciego stopnia.
David: Widziałem ją.
Brat Davida: Mam genialny pomysł! Postawmy ją tu na molo,będzie śpiewać i przyciągać do was klientów.''

,,Eric: A podobno syreny są piękne.
Carly: Ta powinna się ogolić!''



1 komentarz:

  1. Ha ha ha ha...Najśmieszniejsze było to pierwsze:
    Pan MCLaren: Śrubokręt...
    Evie:Śrubokręt...ale ostrzegam,że skalpela nie mam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya