7/08/2015 5

Poznajcie mnie lepiej (ODPOWIEDZI)

W tym poście odpowiem na 5 pytań jakie mi zadaliście. W poprzednim moim poście. Mam nadzieję, że wam się spodoba i przez to, że dowiecie się o mnie więcej, polubicie mnie jeszcze bardziej. :)


1. Czym się interesujesz?
Przede wszystkim lubię pisać opowiadania, itp. To głównie moja pasja. Ale w wolnym czasie lubię trochę potańczyć i pośpiewać. Tak! To jest właśnie to, co lubię robić ;)

2. Skąd bierzesz pomysły na opowiadania i czy będzie ich dużo?
Sama nie wiem, jakoś tak wpadają mi do głowy. A co do ilości rozdziałów (myślę że chodzo o Live in water) to nie wiem. Planowałam zrobić 3 serie, a w jednej serii 26 rozdziałów, ale boje sie, że szybko te opowiadanie wam się znudzi :(

3. Od kiedy oglądasz h2o Wystarczy Kropla oraz Mako Mermaids?

Pamiętam, że jak miałam chyba 6-7 lat, to pojawił się pierwszy odcinek h2o, pamiętam jak powiedziałam ,,Aleee nuudne". Ale pewnego razu, pojawił się pierwszy odcinek 3 sezonu h2o. Wtedy polubiłam ten serial. A Mako Mermaids oglądam od samego początku... <3


4. Dlaczego lubisz Mako Mermaids?

Ponieważ czasami lubię trochę pofantazjować, a w tym serialu jest dość dużo fantazji i magii. ;)


5. Kogo najbardziej lubisz z serialu?

Chyba Amy Ruffle, czyli serialową Sirenę. Jest otwarta, śmieszna i zawsze uśmiechnięta :D


Myślę, że udało mi się odpowiedzieć na wasze pytania. ;)
Zachęcam was do czytania mojej opowieści Live in water - Mermaids!!! <3 


5 komentarzy:

  1. nigdy nam sie nie znudza twoje opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubie pisac opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wogóle kiedy powrócą odcinki z napisami ??? ( Sorka za brak pamięci )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co? Nigdy,przenigdy,ale to przenigdy nie znudzi mnie się twe opowiadanie. Julia B.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya