7/05/2015 2

[Jak zagrać?] Flow so free


INTRO: C F C F

 
Something goes wrong 
C
Hard to hold on 
F
I must be brave! 
C
With you in my life 
C
And everything' s right
F
I can' t be afraid! 

Am
With those thoughts in my head 
G
All that you said 
F
And I'm still holding on! 

G              C
Time stands still 
G                   C
When you come around 
Am     F
Call on me! 
G              C
I break the rules 
G              C
To feel your love 
Am      F
Flow so free! 
 
Następna zwrotka tak samo, jak i refren :)
Trochę mnie tu nie było. Nie mogłam się zebrać i długo rozważałam odejście. Naprawdę wspaniale się pracuje z grupą, która tworzy tego bloga. Wszyscy są bardzo pomocni. Ja do niego nie wniosłam prawie nic. Przepraszam. Mam nadzieję, że uda mi się to naprawić. Jednak przede mną wakacje. Wyjeżdżam w środę i do pracy wrócę najwcześniej na początku sierpnia. 

Życzę miłych wakacji, pełnych przygód i niezapomnianych wrażeń dla wszystkich fanów serialu, czytelników bloga oraz dla redakcj! :* 
Lodo xx

2 komentarze:

Copyright © Świat Disneya