6/14/2015 3

Witam wszystkich:))

Nazywam się Patryk, ale mój nick to Fuoo. Wygrałem nabór do blog z czego się niezmiernie cieszę. Mam nadzieję, że wprowadzę do tego bloga dużo dobrego i więcej osób będzie go odwiedzać:) Postaram się zadbać o to, by posty pojawiały się co najmniej co dwa dni.

Mam 15 lat (prawie 16). Interesuje się produkcjami Johnatana, tymi o syrenach. Zacząłem jeszcze za czasów H2O. Po za tym, moją pasją jest pisanie książek, toteż myślę było głównym powodem dlaczego się tu zgłosiłem. Mam nadzieję, że w przyszłości pojawi się jakieś moje dzieło. Może jakiś Spin-off Syreny z Mako?

Prócz tego, będę tłumaczyć piosenki (w miarę możliwości) i postaram się ogarniać czat. Co do mojej serii. Będzie to działo się w innym miejscu. Będzie to historia Lyla i Nixie, po tym co się wydarzyło gdy opuściły ławicę Mako. Napiszcie o sądzicie o moim pomyślę :3 Pozdrawiam was i miłego dnia.

P.S Jeszcze jedno. Wierzcie w siebie, ja nie wierzyłem, że się dostanę a jednak :D

KONTAKT 

E-mail : Fuoo@op.pl
GG : 53401896

3 komentarze:

  1. Cześć :) Wydaje mi się, że Twój pomysł jest super. Bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, chetnie bym poczytala o dalszych losach syren :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya