6/02/2015 11

Info - opowiadanie

   Hejka!
Kira , podsunęła mi niesamowity pomysł! I chyba go zrealizuję!
 Chodzi o to, że lubię pisać opowiadanie i różne historie!
  Więc postanowiłam napisać opowiadanie ( nie o SzM, tylko coś na podobne). Wymyślę jakieś opowiadanie, oraz postacie (napewno będzie coś o wyspie Mako i syrenach) Przypominam, iż będzie to na rozdziały, które będą się pojawiać co... Piątek.
   Napiszcie w komentarzach czy to dobry pomysł czy zły ok?
   Myślę że spodobał wam się mój pomysł!
 
   

Ps. Nwm dlaczego dodałam zdj Isabel xD


11 komentarzy:

  1. Chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kira to ma dobre pomysły. Podoba mi się to, będę czekał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co Ci powiem? Ja też pisze opowiadanie o syrenkach. Też jest wyspa Mako, tylko u mnie zmieniona nazwa. Są syreny, jest ławica, chłopak który wpada do księżycowej sadzawki. Napisałam już 3 części po 26 rozdziałów. Czyli w sumie 78 części. A w przyszłym roku pojawi się część 4. Teraz moja podpowiedź. Pisz swoje rozdziały na takiej stronie która nazywa się Wattpad. To jest wymarzona strona dla Ciebie. To włąśnie tam napisałam moje opowiadania "Dostać Nogi" :D . A twój pomysł jest świetny, mam nadzieje, że będzie Nixie i czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podasz link?

      Usuń
    2. Mam wattpada ! :D
      Mam tam opowiadanie ,,Milczenie jest jedyną karą,, , a! I chętnie poczytam twoją historię ;)

      Usuń
    3. A! I chciałam jeszcze powiedzieć, że nie będzie w opowiadaniu postaci z SzM lub H2o. Będą osoby, które będą je zastępować ;) i imiona wymyślę :)

      Usuń
  4. Nie zgadzam się z Wami według mnie to słaby pomysł ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie lepiej otworzyć np. kącik dla fanów, do którego również i czytelnicy będą mogli wysyłać swoje rysunki, opowiadania itp?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya