6/24/2015 5

Cytaty z 4 odcinka 2 sezonu !

Przepraszam, że tak późno dodaję, ale jutro mam zakończenie roku i musiałam jeszcze dużo rzeczy na nie przygotować.



,,Mimmi: To ten chłopak, który cię znalazł?
Sirena: Chyba patrzy na ciebie.
Ondina: Gapienie się to też taka ziemska zabawa?''

,,Cam: Siedzisz sobie na wieży, jak król na tronie. Pan i władca całej plaży, co ty na to?
Eric:...zastanowię się.
Cam: Dziewczyny będą twoje !''

,,Eric: Ledwo się trzymałaś na nogach...
Ondina: Co? Coś z nimi nie tak?
Eric: W życiu! Masz świetne nogi.
Ondina: Dają radę...''

,,Ondina: Co ty robiłeś na Mako?
Eric: Zwiedzałem wyspę, tak jak ty. Widzisz, ile nas łączy.
Ondina: Nic nas nie łączy !
Eric: Lubisz się przekomarzać, co?
Ondina: Przestań mnie prowokować ! 
Eric:...jednak mnie lubisz''

,,Ondina: Żeby nie było wątpliwości, mam cię zupełnie gdzieś
Eric: Dotarło.
Ondina: Świetnie...''

,,Eric: Idziemy sobie razem, zupełnie przypadkiem.
Ondina: Nie jesteśmy razem !
Eric: Racja, po prostu idziemy w tym samym kierunku, w tym samym czasie.''

,,Evie: To co robimy?
Mimmi: W tamtych czasach zwabiłybyśmy go do morza.
Evie: Czyli byście go utopiły?
Mimmi: Jak to mówią:zabrałby tajemnicę do grobu''







5 komentarzy:

Copyright © Świat Disneya