6/23/2015 5

Cytaty z 3 odcinka 2 sezonu !

Na początek BARDZO BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZE do poprzedniego postu!!! 
Są dla mnie ważne i zachęcają mnie do tworzenia nowych postów.
Jesteście kochani <3 Jeszcze raz dziękuję ;)


...A teraz cytaty z 3 odcinka:

,,Zac: Nie dajecie mi spokoju. Mam już tego dosyć. Musimy o tym pogadać.
Ondina: Miałyśmy pozbyć się zagrożenia, czyli ciebie. Czego się spodziewałeś, że będziemy zbierać glony ?
Mimmi: Nigdy nie widziałam, żebyś zbierała glony.''

,,Evie (do Cama): Nie mamy twojego rozmiaru, sory.''

,,Eric: O co chodzi z tym klubem 'Mako' ?
Cam: A co?
Eric: Non stop coś słyszę o tej wyspie. Musi coś w niej być...może tam popłynę.
Cam: Tak szczerze stary, to ryb tam nie ma, za to komarów jest w opór, więc raczej bym to olał.
Eric:...okej.'' 

,,Ondina: Co ty robisz?
Eric: Chciałem sprawdzić, czy żyjesz.
Ondina: Skończyłeś?''

W tym odcinków nie ma za dużo cytatów, które mogłyby nas rozśmieszyć. A może oprócz wymienionych przeze mnie jest jeszcze jakiś ?
ZAPRASZAM GORĄCO DO KOMENTOWANIA :)








5 komentarzy:

  1. super. nie moge sie doczekac 4 postu. jeśli chodzi o komentarze to zostawiam pod każdym postem z cytatami.


    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na post! Nie mogę się doczekać kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Megaa smieszne :3
    /Y

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya