4/07/2015 7

Witajcie na nowej odsłonie bloga

To znów my tylko z nowym wyglądem. Zmieniłem go, ponieważ tamten miał dużo błędów. Znikały posty, nie dało się czytać starszych postów, co chwila zmieniała się sama czcionka. Teraz wszystko się zmieniło i mam nadzieję, że na lepsze. 






Do końca wszystko jeszcze nie jest dobrze, ale z czasem poprawimy to. Na pewno w najbliższym czasie zmienimy logo bloga, już nie będzie przesuwanych nagłówków, wrócą może kiedy indziej. Również w najbliższym czasie postaram się za aktualizować zakładki. 

Mam nadzieję, że wygląd wam się podoba. Piszcie w komentarzach oceny!
  

7 komentarzy:

  1. Szczerze? Wolałem stary wygląd bloga :/ Ten jest taki pusty. Taki szary i ponury. Radzę przywrócić stary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wrócimy do starszego, bo jak pisałem w poście "Znikały posty, nie dało się czytać starszych postów, co chwila zmieniała się sama czcionka." więc nie chce powtórek, będę starał się poprawić ten na kolorowszy

      Usuń
  2. A gdzie jest shoutbox?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czat jest po prawej stronie, naciskasz na ta szczalke (ona znajduje sie pierwsza z trzech obrazków)

      Usuń
  3. Ehh tam ten lepszy ten taki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya