30 marca 2015

Poznajmy się!

Hej!!!
Jestem Julia, prawdopodobnie będę pomagać przy prowadzeniu tego bloga, więc chciałam abyście mnie lepiej poznali!

Mam 12 lat. Moje ulubione seriale (oczywiście na Disney Channel) to Violetta i Syreny z Mako. Lubię zwierzęta, gdybym mogła to codziennie brałabym lekcje jazdy konnej. Kocham śpiewać i tańczyć! Gdy mam stres przed klasówką lub jakimś testem to nie wiem dlaczego, ale nucę sobie piosenkę ,,I just wanna be". To moja ulubiona piosenka! Ponieważ jest ona z Syren z Mako.

Oki, to skoro mnie już troszeczkę bliżej poznaliście, to myślę że będzie mi się o wiele lepiej pracowało przy blogu!

                                                               Pozdrawiam! ♥

/Julia

               

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka