1/31/2015 32

Pierwszy miesięcznik serialu "Syreny z Mako"


Spełniłem, wasze marzenia i postanowienie na nowy rok, już jest pierwszy polski magazyn "Syreny z Mako", na razie jest to wersja elektroniczna ale może w przyszłości będzie możliwa do kupienia ale już taka profesjonalna gazeta od doświadczonego wydawcy. (przepraszam za błędy, to mój pierwszy magazyn i mogą się zdarzyć, jak zawsze każdemu, będę starał się popełniać je jak najmniej). Aby obejrzeć magazyn klikni, poniższy link. 


Magazyn "Syreny z Mako"

Jeśli wam się podobał, piszcie komentarze ale też zaraz powstanie sonda, bo znając was nie będziecie komentować :( 

32 komentarze:

  1. Jak przewinąć na następną stronę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da sie bo on już nic narazie nie dodał. ;-)

      Usuń
    2. Z boku jest pasek i zjedź nim w dół

      Usuń
  2. Super. Nie mg sie doczekać drugiego. A tak wgl to 2 sezon nie będzie 13 bo sprawdzałam program. :-( :-( :-( :-( Wiem, też mi jest bardzo przykro. I skąd wiedziałeś że niby ma być 13 lutego??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie 13 lutego ale w ANGLI w POLSCE jeszcze nie wiadomo kiedy JESIEŃ?ZIMA 2015

      Usuń
  3. Syreny z mako nie będą 13 lutego bo sprawdzałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To kiedy będzie???!!! :-( :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Coooo??!!! Ja sie zarycze!!!! :-( Ile można czekać???!! :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas emisji odcinków w Anglii stworzymy petycję do Disney o szybszą emisję, tylko musimy im pokazać ze nasz serial również ma dużo fanów jak Violetta oki ?

      Usuń
  6. Fajnie! Ale dziwne.. już prawie kręcą 3 SEZON, a w Polsce nawet jeszcze 2 nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeszcze 3 nie kręcą, a Polska zawsze zacofana

      Usuń
  7. Polska zawsze ma,spóźniony zapłon xD A tak wgl gdybyś miał jakieś inne informacje na temat 2 sezonu. Napisz! Bo nie mg sie doczekać !!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak coś dowiaduje się o syrenach to wam, nie bój się :)

      A tak BTW dzięki że tak komentujecie posty, proszę byście częsciej komentowali bo wtedy wiemy że wam sie podobają posty i dzieki temu mamy motywacje do kolejnyhc i beda czesciej

      Usuń
  8. Wgl ja myśle że Jonathan jak skończą się Syreny z mako, pojawi sie nowy serial. Zresztą tak samo było z h2o. Ale no chyba że aktorzy nie odejdą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej tak, bo dużo zarabia na serialach o syrenach, przecież jakby mało zarabiał to "Syreny z Mako" by nie powstały

      Usuń
  9. Noo masz racje ;-) ;-) Aaaa booo.... niedawno został stworzony został post o postaciach. Oczywiście bardzo mi sie podobał. Czy mógłbyś go dokończyć? Bi jest świetny. ;-) Ja najbardziej lubie Belle!! ;-) Jest najlepsza! A ty kogo z h2o najbardziej lubisz?? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który post o bohaterach ? ja najbardziej lubie Cleo

      Usuń
  10. No bo ostatnio na twoim blogu widziałam opis Cleo i jej zdjęcia. I było napisane że niedługo kolejne postacie.. ale wy we trzech stwarzacie tego bloga. Widziałam w gazetce wasze opisyy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa tak te opisy robi Lodo i ma w planie teraz opisać Rikki

      Usuń
  11. Fajnie... a chyba Lodo musi Violette oglądać bo imie "lodo" jest z Violettu . Tak nazywa sie prawdziwa Francesca. Lodovica Comello. Też to oglądam i nie przepuściłam żadnego odcibka zresztą syreny z mako też! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A kto jest tym... no nie wiem jak to określic... głównym prowadzącym tego bloga? ;-) jeśli można wiedzieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja :) ale Lodo to moja druga prawa ręka :)

      Usuń
  13. Aha.. A wiesz moze kiedy zrobisz 2 miesięcznik syreny z mako?? Bo ten jest naprawde świetny! Kto wpadł na pomysł żeby go zrobić? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak prowadziłem blog o Violetcie to moja blogerka wpadła na pomysł a ja teraz zrobiłem to tu i w tym numerze pisze kiedy jest planowana data kolejnej czesci

      Usuń
  14. A mógłbyś napisać link do tw bloga z Violetty ? Bo też ją uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahaa... szkoda :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy bedzie drugi post??/ :-(

    OdpowiedzUsuń
  17. I simply couldn't depart your site before suggesting that I extremely
    enjoyed the standard info a person supply on your visitors?
    Is gonna be back steadily to inspect new posts

    Also visit my homepage HVAC Simi Valley

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya