1/27/2015 9

Quiz psychologiczny - Jaką syreną jesteś?

Dość nie dawno stworzyłem test psychologiczny. Mogliście go już rozwiązywać bo udostępniłem go na fanpage "Syreny z Mako", ale może nie każdy widział więc podaje tu link. 

Przed wami będzie 5 pytań. Jeśli chcecie by test wyszedł z prawdą musicie odpowiadać tak jak jest naprawdę. 
Quiz związany jest z sezonem 1 "Mako Mermaids - Syreny z Mako", więc po udzieleniu odpowiedzi, dowiecie się do kogo jesteście najbardziej podobne, czy do Sireny, a może do Lyli lub Nixie (wiem zapomniałem o Ricie ale ona będzie kiedy indziej). Zapraszam do sprawdzenia się !


9 komentarzy:

  1. Mi wyszło całkowicie co innego niż powinno -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałeś/myśleliście nad tym żeby pokazywać na przykład kulisy z serialu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak lecz jest mało takiego typu video ale sie postaramy

      Usuń
  3. Cześć ja już nie ogarniam będzie 4 sezon h2o czy nie ? i czy to prawda że ma być odcinek w 2 sezonie syren z mako że pojawią się postacie z h2o ? proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej narazie 4 sezon został zawieszony dlatego ze miało wrócić poł obsady ale jednak nie wrócą i zawiesili gho na najhbliższy okres i są takie plotki że ktoś z h2o ma wystąpić w drugim sezonie syren z mako

      Usuń
  4. Czy syreny istnieja czy nie!!!!!!!!😧

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie istnieją, jednak całe oceany nie zostały jeszcze zbadane.

      Usuń
  5. Mi wyszło że jestem jak Emma jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya