11/23/2014 1


W rozwinięciu tłumaczenie, tekst i także trochę informacji odnośnie piosenki "No Ordinary Girl". Zapraszam!
Najbardziej znana piosenka ze wszystkich utworów pochodzących od wytwórni Jonathana. Utwór otwierający pierwszy, drugi, a także trzeci sezon H2O. Ten sam tekst, ta sama melodia, ale inny wykonawca.


Pierwszy sezon: Ellie Henderson [KLIK]
Drugi sezon: Kate Alexa [KLIK]
Trzeci sezon: Indiana Evans [KLIK]
Wszystkie sezony - Polska wersja językowa: Katarzyna Łaska [KLIK]


Uważam, że ten utwór jest o wiele lepszy niż "I Just wanna be". Tam słowa są takie ... proste. Tutaj można powiedzieć, że też, ale cała piosenka ma w sobie tą magię, która towarzyszyła (przynajmniej mi) przez wszystkie epizody H2O. *.*

Tekst:

1. I've got a special power

That I'm not afraid to use
Every waking hour
I discover something new.

So come on this is my adventure
This is my fantasy
It's all about living in the ocean being wild and free!

Ref.:*Cause I'm no ordinary girl
I'm from the deep blue underworld
land or sea
I've got the power if I just believe
*Cause I'm no ordinary girl
I'm from the deep blue underworld
land or sea
The world's my oyster I'm the pearl
No ordinary girl



2. We gotta stick togehter
*Cause the best thing come in three


Wan it to last forvever

All the magic and fun at sea.

So come on this is our adventure
There's no telling where we'll go
But All I want is just to live amongst the H2O.

*Cause I'm no ordinary girl (...)
Come along, it just gets better
So much to do and just so little time
*Cause it all depends on whether
You want to leave the land above behind!


*Cause I'm no ordinary girl (...)



* Cause - bo, ponieważ. Forma skrótowa od słowa Because - ponieważ. Często używana jako Cuz.



Tłumaczenie:
1. Mam specjalną moc
Której nie boję się użyć
Każdą godzinę po przebudzeniu
Odkrywam coś nowego.

Więc chodź to moja przygoda
To jest moja fantazja
To jest wszystko o życiu w oceanie będąc dzika i wolną!

Ref.:Bo ja nie jestem zwykłą dziewczyną
Pochodzę z głębokiego, niebieskiego podziemia
Ląd czy morze?
Mam moc, jeżeli tylko uwierzę.
Bo ja nie jestem zwykłą dziewczyną
Pochodzę z głębokiego, niebieskiego podziemia
Ląd czy morze?
Świat moją ostrygą, a ja perłą
Nie zwykłą dziewczyną.

2.Musimy trzymać się razem
Bo najlepsze rzeczy przychodzą gdy jest nas trójka
Chcę by to trwało wiecznie
Ta cała magia i zabawa w morzu

Więc chodź, to moja przygoda
Nie wiadomo gdzie pójdziemy
Ale wszystko czego chcę to po prostu żyć wśród H2O.

Refren (...)

Chodźmy dalej, bo jest lepiej
Tak wiele do zrobienia i tak mało czasu
Bo wszystko to zależy od tego
Czy chcesz opuścić ten powyższy kraj!


Refren (...) 














1 komentarz:

Copyright © Świat Disneya