11/13/2014 1

Jeśli zauważyliście a mogliście nasz blog współpracuje z nową osobą/firmą. Tym razem jest to kanał you tube o nazwie "Entertainment", który dodaje odcinki Syren z Mako na swój kanał. Sezon 1 już dodał jak będzie 2 też będzie dodawał.  Poprosiłem go kiedyś o to czy by on nie mógł przetłumaczyć czołówki i tak się stało że mu się udało i też mamy nagranie w rozwinięciu słowa i video. Zapraszam !


Słowa :

W tym świecie zostaniemy,
bo Mako to jest nasz dom
Pomóż nam
rozwiązać tą tajemnicę.

Ja chcę zostać tu,
płynąć pośród fal.
Tak , tylko Ty i ja ja ja.
Ja chcę zostać tu
czuć się wolną już
Taaaaaaaaak

Na zawsze, zawsze, zawsze

Na zawsze i wiecznie
Tak wspólnie, leżąc na słońcu
Na zawsze i wiecznie
i będąc raaazem

Chcę tu z tobą być !

Video : (Dodałbym tu na bloga video lecz youtube zablokował wszystkie videa i nie można teraz dodawać je na strony więc podam link ).



Podoba wam się ? Chcielibyście by taka była w czołówce na Disney Chanel

1 komentarz:

  1. Tak mi się bardzo podoba i chciałabym żeby była na Disney Channel
    a i już nie mogę się doczekać 2 sezonu! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya