10/14/2014 2

[Konkurs] Mój ulubiony bohater


Z okazji tego, że mój blog współpracuje z Disney Polska to zaproponował mi, abym zrobił konkurs, a nagrody ufundują oni więc się zgodziłem. Jest to pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni taki konkurs ufundowany przez Disney. W rozwinięciu temat konkursu, regulamin i co najważniejsze dla was nagrody.
Temat konkursu : Mój ulubiony bohater
Forma pracy : Pisemny opis
Na prace czekam do :  25 października 2014 r.
Wyniki konkursu : 25/26 października 2014 r.
Prace wysyłajcie na e-mail : mati0401.1999@o2.pl

Twoja praca powinna być o jednym z bohaterów serialu Syreny z Mako np. Sirena, Cam itp. W twojej pracy powinno znajdować się jak najwięcej argumentów, które przekonają mnie że naprawdę ta wybrana osoba przez ciebie jest fajna, ciekawa  i naprawdę ją najbardziej lubisz.

Regulamin:
1. Praca powinna zająć minimum 50 słów.
2. W pracy muszą znajdować się przynajmniej 2 argumenty.
3. Praca nie może zawierać błędów ortograficznych.
4. Zwycięzca musi podać swój adres zamieszkania na który ma być wysłana nagroda.
5. Nagroda nie ulega zmianie i zwrotów.
6. Prace mają być napisane przez was, prace wzięte z internetu automatycznie będą zdyskwalifikowane.

Nagrody:
1 miejsce : Wisiorek, kolczyki i bransoletka Syreny z Mako
2 miejsce : Bransoletka Syreny z Mako
3 miejsce : Adminowanie na FanPage Syreny z Mako lub Blog Syreny z Mako (do wyboru)  

Zdjęcie nagród:
1 miejsce :


2 miejsce :
Weźmiecie udział ?

2 komentarze:

Copyright © Świat Disneya