10/25/2014 0


Tydzień temu ogłosiłem głosowanie, w którym można było zagłosować na swoje województwo. Przypomnienie [klik] . Zrobiłem to głosowanie, ponieważ chciałem wiedzieć z jakiej części Polski mam najwięcej czytelników i też jest to dla was ponieważ w komentarzach piszcie skąd pochodzicie to może inni będą się chcieli z wami spotkać. W rozwinięciu wyniki !

W głosowaniu wzięło udział 111 osób. 


Pomorskie
  12 (10%)
Zachodnio-pomorskie
  6 (5%)
Lubuskie
  4 (3%)
Wielkopolskie
  10 (9%)
Kujawsko-pomorskie
  5 (4%)
Warmińsko-mazurskie
  6 (5%)
Podlaskie
  3 (2%)
Mazowieckie
  11 (9%)
Lubelskie
  4 (3%)
Podkarpackie
  4 (3%)
Świętokrzyskie
  3 (2%)
Małopolskie
  19 (17%)
Śląskie
  11 (9%)
Łódzkie
  3 (2%)
Opolskie
  2 (1%)
Dolno-śląskie
  8 (7%)


Cieszę się, że tak dużo osób wzięło udział, więc skoro jest was aż tyle to czemu nic nie komentujecie ? Jak nie ma waszych komentarzy to odechciewa mi się pisać posty i dlatego też jest ich mało ostatnio na blogu.

Kto pochodzi ze Świętokrzyskiego ? Bo ja z stąd pochodzę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Świat Disneya