9/08/2014 3

Zabawka dla kota DIY

Pamiętacie? Gdy dziewczyny poznały Ritę, poznały również jej kota Posejdona, dlatego w moim DIY nie mogę zapomnieć o kotach. Koty są bardzo bystre i uwielbiają się bawić, z tąd pomysł aby zrobić DIY dla naszych kociaków.


Oto one:


Potrzebne rzeczy:
4 płyty
sznurek
obrazki z MM (dostępne na stronie gadżety)
klej
nożyczki
wstążka

1. Zwiąż ze sobą płyty w taki sposób.


 2. Do płyty na samym dole dowiąż wstążkę (to za tę wstążkę Twój kociak będzie ciągnął).


3. Przy górnej płycie zrób supełek, aby zabawkę było łatwo przywiesić.


4. Teraz na płyty możesz przykleić zdjęcia bohaterów.


5. Pozwól swojemu pupilowi się bawić, przywieszając zabawkę (ja mam przywieszoną na gwoździu na ścianie).


Ciesz się radością swojego kotka, który może potrenować swoją zwinność dzięki Tobie.

3 komentarze:

  1. Kiedy mamy kota to faktycznie dość istotne jest to, aby go dobrze wychować. Jak dla mnie spodobał się artykuł o kociakach w https://krakow-atrakcje.pl/sprowadzone-cieszyc-maine/ i jestem zdania, że na pewno każdy z nas również tak twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim mniemaniu kociaki są bardzo ciekawymi zwierzętami i na pewno warto jest je mieć u siebie w mieszkaniu. Jak również opisano je w https://www.sucha24.pl/wydarzenia/powiat/item/15878 i ja uważam,że takie kociaki są po prostu milutkie. Dlatego ja również myślę o tym aby adoptować jeszcze kolejnego kotka do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya