9/19/2014 9

Nowy Sezon ! Potwierdzony !

Przeglądać odpowiedzi Jonathana na twitterze napotknołem się na bardzo ciekawe pytanie i odpowiedź. A jakie to zapraszam do rozwinięcia





" Indelise Espinosa
Jonathan 2 pytania ! 1 - Kiedy będzie sezon 2 Mako Mermaids ? 2 - Czy będzie kiedykolwiek sezon 4 H2O ? :)))

" Jonathan
Idelise Espinosa dwie odpowiedzi. Szybko i wkrótce. 


Więc wnioskując odpowiedź Jonathana będzie 4 sezon H2O. 
Z tego że mój blog współpracuje z Jonathanem skorzystałem z tego że mogę pisać z nim i spytałem się go kiedy i czy to w ogóle prawda, czy się nie pomylił o 4 sezon H2O. A on odpowiedział mi że nowy sezon H2O czyli 4 będzie w roku 2016 i będą starzy aktorzy lecz nie wszyscy !! 

Cieszycie się z nowego sezonu H2O ? Jeśli tak skomentujcie ten post. Jeśli nie będzie komentarzy to znaczy że się nie cieszycie :)

9 komentarzy:

  1. Taki!! Kofaam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe choć podchodze do tego z dystansem

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! H2O jest o wiele lepsze. Mam nadzieję, że Emma wróci <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie było teej Belli :-\
      Nienawidze jej
      Chce Emme

      Usuń
    2. Nie ma szans żeby Emma i Cleo wróciły, bo są zbyt zajęte nowymi rolami w Ameryce i nie wracają do Australii na stałe, więc pewnie będą Rikki, Bella i jakaś trzecia nowa.

      Usuń
  4. No aha napewno nie będzie Emmy ani cleo które grały w pamiętnikach wampirów a teraz grają razem w the orginals one nigdy nie wrócą do disneya ,chodź lubię twojego bloga to nie sądzę że to prawda chyba że z kompletnie nowymi aktorami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to moźliwe a własciwie pewne ze bedzie nowy sezon

      Usuń
  5. Kocham H2O oglądam w kółko na internecie powtórki !<3 :-d :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A właściwie ten 4 sezon ma być animowany.I serial ma być zatytułowany " H2O - Mermaids Adventures " Patrz- https://www.youtube.com/watch?v=tWZpCcUf8fE

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya