19 września 2014

Poszukiwanie głosów !

Jonathan dał naszemu blogowi prawa autorskie do dubbingu. Więc nasz blog będzie osobą która tłumaczy zwiastun. Disney nie tłumaczy go ponieważ sezon 2 jeszcze daleko w Polsce i też oni będą mieć swój inny. 

Więc tak poszukujemy 7 osób. Do dubbingu potrzebujemy 5 dziewczyn i 2 chłopaków. 
Damski dubbing to: Sirena. Mimmi. Ondina. Evie, przywódczyni ławicy.
Męski dubbing to: Zac i Cam

W zgłoszeniu wysyłacie video że was widać lub sam głos w którym się przedstawiacie, czyli imie,, nazwisko, wiek, podajecie wasze zainteresowania, kogo byście chcieli dubbingować i powiedźcie to zdanie:
Dziewczyny: "Zac (czytaj: Zak) ! Pomóż mi !" 
Chłopaki: "Evie (czytaj: Ivi). Jak to się stało ?"

Przesłucham wasze głosy i zdecyduje czy sie dostaliście i kogo dabbingujecie Proszę zgłoście się na końcu zwiastunu będą wasze imina (nazwiska kto chce) i kogo dabbingowaliście. To będzie dla was zaszczyt bo może komuś się spodoba i będzie chciał byście wy poddawali głos lub gdzieś wystąpili, ponieważ Disney Polska i Jonathan będą to słuchać i oglądać. 

Do nagrywania głosów polecam Audacity Zgłoszenia wysyłajcie na e-mail : mati0401.1999@o2.pl 
Na zgłoszenia czekam do 21.09.2014 do 15.00 mało czasu wiem ale chce jak najszybciej jeśli nie możecie w tym czasie mogę przedłużyć piszcie pytania wszystkie na asku lub na podany e-mail.

PS. Przypominam że nadal trwa nabór na zaśpiewnie piosenki po polsku z serialu Syreny z Mako. Nikt się nie zgłosił  więc nie musicie już śpiewać piosenkę tylko w zgłoszeniu wysyłacie video że was widać lub sam głos w którym się przedstawiacie, czyli imie, nazwisko, wiek, podajecie wasze zainteresowania i powiedźcie to zdanie melodyjnie: "W tym świecie, jesteśmy same ! Bardzo kocham swój dom" 
Regulamin i informacje o tej piosence tu : [Konkurs]

Wygląd bloga

UWAGA ! UWAGA ! 
Według sondy wyszło że dużo osób woli starszy wygląd bloga (71 głosów i nadal rośnie).
Ale też nawet dużo osobom się podoba nowy (45 głosów). Więc z okazji tego czekam do 18.00 na wasze komentarze pod tym postem by napisać co wam się podoba co nie i zrobię taki szablon by wam się podobał ! Jeśli nie będzie komentarzy to zmienię go ale na taki jaki mi się spodoba lub zrobi. Teraz jak będzie zmieniany wygląd nie będę bloga raczej wyłańczał lecz lepiej nie wchodźcie bo może być dużo błędów i może was wyrzucać. 

Czekam na komentarze do 18.00 !! Tu chodzi o dzień dzisiejszy !

Nowy Sezon ! Potwierdzony !

Przeglądać odpowiedzi Jonathana na twitterze napotknołem się na bardzo ciekawe pytanie i odpowiedź. A jakie to zapraszam do rozwinięcia

15 września 2014

Moje przypuszczenia

Cześć! Więc dziś rano właściciel dodał post o tym, że mamy zwiastun do 2 sezonu! Jest po prosu niesamowity! On nie chciał ,,przeciągać'' więc nie napisał co w nim jest. Jeśli chcecie się dowiedzieć jakie są moje przypuszczenia dotyczące, co kiedy się wydarzy zapraszam do postu.

Mamy zwiastun

Nie będę przeciągał mamy zwiastun sezonu 2 ! Jest niesamowity! Podoba wam się ?

14 września 2014

13 września 2014

Dziś urodziny Alexa [Aktualizacja 1]


Dziś Alex Cubis czyli serialowy Alex obchodzi swoje urodziny, więc złóżcie mu życzenia na jego twitterze. Pamiętajcie piszcie po angielsku. Wystarczy napisać tylko "Happy Birthday Alex !". A oto link do jego twittera dla tych co nie znają linku https://twitter.com/Alex_Cubis

[Aktualizacja 1]
Napisałem do niego życzenia i nam podziękował.
Oto tweet, który do niego wysłałem.



A oto tweet w którym nam dziękuje :)

Opis ,,H2O - Syrenia Przygoda''.

Wczoraj właściciel bloga dodał post o ,,H2O  - Mermaid Advetnures'' co na polskie tłumaczy się H2O - Syrenia Przygoda. Ja dziś mam dla was opis tego serialu!


Angielski opis serialu:
''H2O – Mermaid Adventures” is a combination of comedy, friendship and adventures, both on land in Dolphin City and in a marvelous and magical undersea world. The brand-new animated series is taking the original concept of the world-hit live-action series to a whole new level. While exploring the mysterious Island of Mako, three quite ordinary teenage girls fall under a spell that changes their lives. From now on, whenever water splashes any one of them, they are transformed into mermaids! Endless situations and missions draw the three friends into the incredible underwater world where they make new friends: Bernie the hermit crab, Zita the inquisitive eel, Teddy the kid turtle, Sue the mystical manta ray and Carlotta the diva-jellyfish – and have endless fun and wonderful, enchanting adventures under the sea.

Specjalnie dla was przetłumaczyłem ten opis na polski:
,,H2O - Syrenia Przygoda'' to kombinacja komedii, przyjaźni oraz przygód na Ziemi w Dolphin City oraz w bajkowym i magicznym podwodnym świecie. Całkowicie nowa animowana seria zabiera orginalną koncepcję światowego hitu, aby otworzyć nowy poziom. Okrywając tajemniczą Wyspę Mako trzy zwykłe nastoletnie dziewczyny wpadając do jeziorka podczas pełni, zmieniają swoje życia. Od teraz gdziekolwiek woda na nich spadnie transformują się w postacie syren! Nieskończone sytuacje oraz misje zaniosą trzy przyjaciółki do bajecznego podowodnego świata gdzie poznają nowych przyjaciół: Bernie, samotny krab, Zita ciekawski węgorz, Teedy dziecięcy żółw, Sue mistyczny manta ray (nie wiem co to znaczy manta ray a na wszystkich tłumaczach to się nie przetłumacza) i Carlotta diva-meduza - i mają nieskończoną zabawę i przepiekną inspirującą przygodę pod wodą.

Podobał wam się opis??
Piszcie w komentarzach!

Cześć!

Hej! Mam na imię Kuba i na tej stronie jestem nowym adminem :) Kilka słów o mnie: Mam 10 lat, pieska oraz siostrę. Od zawsze interesowałem się magicznymi serialami czyli przede wszystkim produkcjami Disney'a ;). H2O polubiłem gdzieś w 2008/2007 roku, czyli miałem około 4 latka xD. W 2012 roku poznałem Mako Mermaids. Od początku kręcenia MM byłem przy nim, wyczekiwałem na pierwszy odcinek, oglądałem pierwsze zdjęcia, czytałem niewłaściwe informacj, że pierwsza seria już w lutym 2013 xD. Moją ulubioną syreną z H2O była Cleo lub Rikki, nigdy nie mogłem się zdecydować, ha ha! A z MM to Lyla, lecz w drugiej serii kiedy jej niema, to myślę, że moją ulubioną syreną będzie Ondina :)
To na tyle. Będę się starał dodawać często posty, ale szkoła :/
Pa, pa!

PS: Na dole będzie wam pisał, że post napisała LadyEndy, to nazwa mojej siostry, a ona nie pozwala mi się logować na moje konto xD
Pa!

12 września 2014

Anime na podstawie H20


Serial H2O w Anglii odniósł wielki sukces i producenci zdecydowali że zrobią serial anime na podstawie H2O. Serial po angielsku nosi nazwę "H2O Mermaid Adventures " co na polskie tłumaczy się "H2O Syrenie Przygody ". 

Serialu będzie miał 52 odcinki, które trwają po 24 minuty. Anime w jakości 2D/3D. Datę premiery jeszcze nie znamy. Mamy tylko zwiastun. 

Oto on :



Pytanie do was, ja będą odcinki dodawać je tu na bloga, czy nie ? Będziecie oglądać ? Chcielibyście takie anime po polsku? Może kiedyś będzie. Piszcie w komentarzach odpowiedzi.

Sezon 2 - Odcinek 1



Na tt Mako Mermaids i stronie 2DF.enterprises (strona gdzie można oglądać serial) napisano że odcinek pierwszy będzie miał nazwę "The Seventh Cycleco na polskie tłumaczy się "Siódmy Cykl"

Streszczenie Angielskie :
Two young mermaids, Ondina and Mimmi, run away from the Mako Island pod with Sirena to try to turn the merman Zac back into a land boy.  But Zac’s connection to Mako is growing stronger.  If they fail, they may never break his connection and save Mako for the pod.  On the full moon, they attempt to remove his merman powers when his girlfriend Evie comes to the rescue – only to be turned into a mermaid! 



Streszczenie Polskie :
Dwie młode syreny, Ondina i Mimmi, uciekaj z Wyspy Mako z Sirena by spróbować zabrać moce trytona Zaca by on z powrotem wrócił do normalnego chłopca. Lecz połączenie/kontakt Zaca do Mako jest coraz silniejsze. Jeśli się nie uda, może nigdy nie złamać jego połączenia i zapisze do ławicy Mako. W pełnię księżyca , podczas próby usunięcia jego mocy, jego dziewczyna Evie przybywa na ratunek - tylko po to by stać się syrena. 

Sezon 2 - Odcinek 6

Drugi sezon już coraz bliżej i dzięki temu dostajemy coraz więcej informacji o nim. Na twiterze na oficjalnym profilu Mako Mermaids podali nam informacje o 6 odcinku i 11 (lecz o 11 w następnym poście), może nie dużo bo tylko tytuł i rzut ekranu ale coś jest.

Odcinek 6 nosi nazwę "Stormy Seas" czyli po polsku "Wzburzone Morze". 

Streszczenie Angielskie: 
Cam is on lifeguard duty when Erik quizzes him about Zac's connection to Mako. Erik is splashed and rushes into the ocean, disappearing. Cam paddles out in search of Erik, only to discover that Erik is a merman. Meanwhile, Sirena and Ondina engage in a contest of mermaid powers, whipping up a dangerous storm over the ocean. Cam gets in trouble for losing Erik, but Erik stages a fake rescue, making Cam a hero. Erik now has an ally in Cam – and Zac doesn’t like it. 
Streszczenie Polskie:
Cam dyżuruje jako ratownik, gdy Erik pyta o związek Zaca do Mako. Erik dostanie się i wpada do oceanu, znikając. Cam wiosłuje w poszukiwaniu Erika, tylko do odkrycia, że Erik jest tryton. Tymczasem Sirena i Ondina angażują się w konkursie kompetencji Syrenki. Cam dostaje kłopoty dla utraty Erik, ale Erik inscenizuje fałszywy ratunek, za co Cam jest bohaterem. Erik ma teraz sojusznika w Cam - i Zaca nie lubi.


Sezon 2 - Odcinek 11

Tak jak pisałem wcześniejszym poście mamy też informacje o 11 odcinku.

Odcinek 11 nosi nazwę "Only as young as you feel" co na polskie tłumaczy się "Tylko tak młody, jak się czujesz" 

Streszczenie Angielskie:
Mimmi and Sirena prepare a potion that helps the user to look younger. Rita applies some before a school excursion to the Marine Park, accompanied by DR ROSS, the park's handsome Director. Rita is unaware that Ondina accidentally altered the potion, which now makes her act younger as well.  Evie and Zac have to move fast to stop the excursion turning into a disaster, while Rita behaves like a young child, threatening to reveal the truth about mermaids when she decides to go for a swim.

Streszczenie Polskie: 
Mimmi i Sirena przygotowują eliksir, który pomaga użytkownikowi wyglądać młodziej. Rita stosuje niektórych przed szkolnej wycieczki do Parku Morskiego, w towarzystwie przystojnego DR Ross, dyrektor parku. Rita jest nieświadoma, że Ondina przypadkowo zmieniła eliksir, który sprawia, że ​​jej działanie na młodszy już działa. Evie i Zac działają szybko, aby zatrzymać wycieczkę, która zamienia się w katastrofę, gdy Rita zachowuje się jak małe dziecko, grożąc ujawnić prawdę na temat syren, kiedy postanawia popływać.

Zwiastun już dziś

Czekamy na to już bardzo długo i się doczekaliśmy. Już dziś lecz nie wiadomo o której godzinie dostaniemy pierwszy zwiastun sezonu 2 Mako Mermaids. Zwiastun będzie w późniejszych godzinach ponieważ między nami jest duża różnica czasu. Więc być może zwiastun zobaczymy jutro rano dopiero. Tłumaczenie pojawi się jak najszybciej będziemy mogli przetłumaczyć :)





9 września 2014



Będą tu znajdować się wszystkie opracowania piosenek z serialu "H2O-wystarczy kropla"


C
Come Back to You

I
I Believe
If You Could Stay
 I Don't Mind
I'm the Kinda Girl


N
No Ordinary Girl
Now or Never

P
Pretty Baby


W
Who Am I
Work It Out


Y
Your Everything

Zmiany na blogu


Za nami zamknął się kolejny rozdział historii bloga, dziewięć miesięcy mija od jego założenia. Dziękujemy Wam za obecność - za codzienne wejścia, komentarze, słowa wsparcia i zachęty, za wskazywanie błędów, sugestie, pomysły i pomoc w poszukiwaniu materiałów. Nasi czytelnicy są nieocenieni :) Już wkrótce możecie się spodziewać większego rozmachu z naszej strony, zobaczycie wiele nowych materiałów jak wyjątkowe relacje i wywiady, różnorakie niespodzianki specjalnie tylko dla Was.

8 września 2014



Hejka :) To znowu ja Paula. Dzisiał chciałam się Wam pochwalić moim "świeżo" zrobionym zeszytem pomysłów na bloga. Konkretnie to świeża w nim jest okładka, pomysły ze środka  zapisywałam już od dłuższego czasu. Pomysł IV to DIY, dlatego chcę Wam przedstawić listę opublikowanych i planowanych DIY, liczę, że się Wam spodoba.

Oto ta lista: 

 

1. Klej z Syrenami z Mako DIY
2. Przybornik szkolny DIY
3. Zabawka dla kota DIY

Zaplanowane:

1. Szkatułka na biżuterię DIY
2. Branzoletka DIY
3. Obrotowy plan lekcji DIY

Na razie tyle mogę Wam zdradzić, reszta to niespodzianki, a jeśli macie jakieś życzenia odnośnie DIY to piszcie w komentarzach :)


Nasza poczta znowu działa

Hej! Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić swoim wyczynem, a mianowicie znów mamy pocztę blogową. Jest co prawda nowy adres, gdyż z tamtą pocztą było małe zamieszanie i nie dało się jej odzyskać, no ale cóż nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, przynajmniej nie mamy tam żadnych "śmieci". Oto nowy adres:



syrenyzmako@interia.eu
Portale społecznościowe to w dzisiejszych czasach doskonały sposób na kontaktowanie się z gwiazdami. Każdy z fanów obserwuje swoich idoli na nich. Od czasu do czasu napiszę wiadomość w nadziei, że zostanie zauważony, a w najlepszym wypadku zaobserwowany przez idola. 


Instagram - fotograficzny serwis społecznościowy hostingu zdjęć, połączony z aplikacją o tej samej nazwie (dostępna obecnie na systemy operacyjne Windows Phone, iOS oraz Android), który umożliwia użytkownikom robić zdjęcia, stosowania do nich filtrów cyfrowych oraz udostępnianie ich w różnych serwisach społecznościowych .



Aktorzy

" H2O: Wystarczy Kropla Wody " :


" Syreny z Mako " :
Dominic Deutscher - http://instagram.com/alliebertram


Seriale:

Zabawka dla kota DIY

Pamiętacie? Gdy dziewczyny poznały Ritę, poznały również jej kota Posejdona, dlatego w moim DIY nie mogę zapomnieć o kotach. Koty są bardzo bystre i uwielbiają się bawić, z tąd pomysł aby zrobić DIY dla naszych kociaków.


Oto one:


Potrzebne rzeczy:
4 płyty
sznurek
obrazki z MM (dostępne na stronie gadżety)
klej
nożyczki
wstążka

1. Zwiąż ze sobą płyty w taki sposób.


 2. Do płyty na samym dole dowiąż wstążkę (to za tę wstążkę Twój kociak będzie ciągnął).


3. Przy górnej płycie zrób supełek, aby zabawkę było łatwo przywiesić.


4. Teraz na płyty możesz przykleić zdjęcia bohaterów.


5. Pozwól swojemu pupilowi się bawić, przywieszając zabawkę (ja mam przywieszoną na gwoździu na ścianie).


Ciesz się radością swojego kotka, który może potrenować swoją zwinność dzięki Tobie.

Rozkład wyników naszego bloga

 
 Siemka :P Chcę nawiązać więcej współpracy, aby zorganizować konkurs dla Was. Do tego celu stworzyłam rozkład wyników.  Pokażę Wam fragment, a Wy piszcie w komentarzach co sądzicie.

Oto fragment:

Post numer Nazwa posta
Autor
Komentarze Wyświetlenia Miesiąc Rok Podsumowanie miesiąca













komen. wyświetl.
1
Powitanie i post organizacyjny Mateusz Fąfara 0
407
Grudzień 2013
2
Lista odcinków "Syreny z Mako" Mateusz Fąfara 132
111003
Grudzień 2013
3
Syrenki

Mateusz Fąfara 22
11578
Grudzień 2013
4
Cieszycie się????
Mateusz Fąfara 0
142
Grudzień 2013
5
Opening + zwiastun
Mateusz Fąfara 1
79
Grudzień 2013
6
Już za 3 dni
Mateusz Fąfara 0
27
Grudzień 2013
7
Już tylko 2 dni cieszycie się? Mateusz Fąfara 0
32
Grudzień 2013
8
Już jutro !!!
Mateusz Fąfara 0
21
Grudzień 2013
9
Za kilka minut:)
Mateusz Fąfara 0
25
Grudzień 2013 155 123314
10
Wyniki pierwszych sond Mateusz Fąfara 0
51
Styczeń 2014
11
Odcinek 1

Mateusz Fąfara 1
4264
Styczeń 2014
12
Informacje o 2 sezonie Mateusz Fąfara 16
4509
Styczeń 2014
13
Wyniki sond
Mateusz Fąfara 0
47
Styczeń 2014
14
Kolejne informacje o 2 sezonie Mateusz Fąfara 0
148
Styczeń 2014 17 9019
15
Syreny z Mako witają
Mateusz Fąfara 0
64
Luty 2014
16
Odcinek 2

Mateusz Fąfara 0
2419
Luty 2014
17
Chcecie nabór?
Mateusz Fąfara 0
31
Luty 2014
18
Nowy odcinek
Mateusz Fąfara 3
100
Luty 2014

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka