7/04/2014 4


[AKTUALIZACJA 1]
Przeglądając twitery wpadłem na super tweet patrzcie oto on :
Na zdjęciu jest napis co tłumaczy się : 
Gold coast filmowiec serii Mako: Wyspa Sekretów (znana na całym świecie Mako Mermaids {Syreny z Mako}) został oddany do trzeciej serii.

Tweet jak widzicie napisany jest przez firmę Aeon World. Są to ludzie którzy są producentami Syren z Mako a to potwierdzone konto, więc raczej doczekamy się 3 sezonu !!  Cieszycie się ?
[KONIEC AKTUALIZACJI]



Na pewnej z jednych oficjalnych stron serialu (Link zgubiłem, ale mogę podać na asku jak znajdę) znalazłem informacje związane z Mako Mermaids 3 czyli Syreny z Mako 3. 

Jest bardzo mało wiadomości ale są. Pewnie więcej będzie po tym jak nakręcą 2 sezon, bo jak wiecie Sezon 2 jest aktualnie kręcony i data premiery jest podana na marzec 2015 - trochę późno, ale nie dziwię się bo trudno jest nakręcić sceny do serialu a zwłaszcza do tego gdzie sceny nagrywane są też po wodą.

Jeśli chcecie dowiedzieć się co wiadomo już o 3 Sezonie zobaczcie w rozwinięciu  :)


Na stronie pisze taki tekst (oczywiście po angielsku) :


The sypnosis for season 3 is not yet revealed but Jonathan M. Shiff has already started writing episodes for the third season. It will be filmed in either Los Angeles, California or Berlin, Germany. This may mean that some sets for the show will no longer be able to be used, such as the Ocean Cafe or Zac's Garage. Perhaps they will be rebuilt.
Co w wolnym tłumaczeniu :
Fabuła w sezonie 3 nie jest jeszcze ujawniona, ale Jonathan M. Shiff rozpoczął już pisanie odcinków dla trzeciego sezonu. Będzie on kręcony w obu Los Angeles, Kalifornia czy Berlinie. Może to oznaczać, że niektóre zestawy nie będzą już w stanie być używane, takie jak Ocean Cafe czy Garaż (Dom) Zaca. Być może zostaną one odbudowane.

Jak widzicie z tego tekstu można wywnioskować, że odcinki będą kręcone w innych miejscach, więc już nie zobaczymy w Sezonie 3 Ocean Cafe czy dom Zaca. 
Według mnie kolejny sezon serialu będzie ciekawy. 
Ciekawe kto z obsady zostanie a kto nie. Jak sądzicie ? Komentujcie !





Kopiowanie i spisywanie surowo zabronione (Jeśli zobaczę plagiat zgłaszam stronkę).
Miedzy innymi to ostrzeżenie jest dla bloga Judy : syreny-mako.blogspot , ponieważ co trocha widzę podobne posty

4 komentarze:

  1. Ja myślę, że nie powinieneś pisać na niebiesko na niebieskim tle, ponieważ się zlewa i źle się czyta ;)
    Co do 3 sezonu... Może i być ciekawy, ale ja uwielbiam Gold Coast i to ciepło i te wszystkie budynki i przyznam, że niektórych (tak jak garaż Zaca) będzie mi brakowało w tym 3 sezonie :( Na pewno mają zostać główne bohaterki i Zac, bo bez nich nie ma filmu, a odpaść może dziewczyna Zaca i paru z knajpy, bo ich nie lubię.
    Nie widziałam 1 sezonu. Wiesz gdzie mogę go obejrzeć? (+ ile jest odcinków?) A może ty byś dodał? :) Jak coś to dziękuję bardzo ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dzięki za radę nie będę pisał na niebiesko.

      Usuń
  2. Sory 1 sezon właśnie oglądam, a myślałam, że to jest drugi xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Twój blog jest świetny. Dzięki za wrzucanie tu odcinków. Chciałam serdecznie zaprosić cię na mój blog. Co prawda nie jest związany z syrenami ale myślę, że możesz wpaść i wyrazić swoją opinię. Byłabym bardzo wdzięczna. ;) Pozdrawiam.

    http://without-pride.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya