7/01/2014 2


PRZYPOMNIENIE ! ZGŁASZAJCIE SIĘ PROSIMY !
Razem z moimi adminkami na naszym fan page wpadliśmy na  pomysł by zrobić filmik dla całej obsady Mako Mermaids (być może jeszcze H2O - to zależy od was) w którym znalazły by się wasze zdjęcia (mam już kilka zdjęć z fan page i pokaże wam je by się wzorować) z różnymi napisami po których było by widać że Polska lubi ich i ich serial.

Aby wziąć udział w tej akcji wystarczy (są dwa wybory)
1. Zrobić sobie zdjęcie :
a) z kartką na której pisze np. "Poland loves you" lub "Poland loves Mako Mermaids" piszcie co chcecie ale na tej kartce niech też się znajduje flaga polski lub napis by wiedzieli ze to my :)
b) i w programie graficznym (najłatwiejszy to Paint, chyba każdy umie go obsługiwać :3 ) dorysować flagę Polski i napis ten co wcześniej pisałem 
 2. Wziąć jakieś zdjęcie ekipy lub ulubionego bohatera i tam napisać te napisy co wcześniej pisałem  i dorysować flagę Polski

W planach mamy wysłać to video każdemu bohaterowi Mako Mermaids który ma twittera i producentom, pomysłodawcą tego serialu i tak jak wcześniej pisałem może i do obsady H2O.

Wstępnie czekam do 07.06.2014 bo filmik bym chciał wysłać ??.07.2014 . Czas może się zmienić zależy ile zgłoszeń dostaniemy. Prace wysyłajcie mi do prywatnej wiadomości na nasz fan page (link) lub na e-mail : mati0401.1999@o2.pl

Mam nadzieję że podoba wam się akcja i weźmiecie udział bo bez was nie damy rady !

Oto nie które już przysłane prace (na video nie będzie oznaczeń bloga) : 






2 komentarze:

Copyright © Świat Disneya