6/28/2014 4



Cześć, prosiliście o to aby porównać pierwsze sezony dwóch seriali 'H2o wystarczy kropla" oraz "Mako Mermaids"   

 Pierwsze porównanie.

W obu serialach są dwie blondynki i jedna brunetka. 

Drugie porównanie.

 H2O

Rikki bohatersko ratuje 11-letniego brata Emmy, Elliota, który topi się w oceanie, podczas gdy Emma spaceruje z Byronem. Chłopak z wdzięczności zakochuje się w swojej wybawczyni. Gdy ta daje mu kosza, Elliot znika. Rikki znajduje go w ogrodzie, w którym Lewis właśnie zainstalował automatyczne zraszacie roślin. Za kilkanaście sekund spadnie na nią milion krople wody.
 


Mako Mermaids

Gdy rodzice namawiają Bena żeby pojechał z nimi w rejs on odmawia i ucieka z domu. Rodzince zaczynają się martwić więc zaczynają poszukiwania. Nixi dowiadując się o zniknięciu chłopca udaje się na pomost gdzie go spotyka i z nim rozmawia. Poprosiła go aby wrzucił muszelkę do wody gdy już będzie daleko od lądu. Ben się zezłościł i wyrzucił muszelkę do wody. Nixi wskoczyła po nią, chłopak był bardzo zaskoczony, że Nixi jest syrenką. Postanowił pojechać z rodzicami i spełnić prośbę Syreny.  

 W obu serialach jest sytuacja związana ze zniknięciem chłopców.


W rozwinięciu kolejne porównania :)


Trzecie porównanie.   

W obu serialach jest ta sama wyspa.
MAKO!


Czwarte porównanie.  

Bella, która dołączyła do h2o później niż w pierwszym sezonie serialu, miała talent wokalny, tak jak w Mako Mermaids Sirena. Obie śpiewały w klubie. :)

Piąte porównanie.   

Symboliczny znak syren.

H2o oczywiście chodzi o naszyjnik, który miały dziewczyny jako znak :)

 Oraz Mako Mermaids pierścień, który już posiada Sirena oraz Rita.

Jeszcze mam do was jedno pytanie. 

Która czołówka serialowa wam się podoba lepiej?

Czołówka Mako Mermaids  

H2o wystarczy kropla wody  

  

Wypisałem wam pięć porównań, jest ich oczywiście więcej.Dodałem również obie czołówki seriali. Mam nadzieję, że się podoba.

Pozdrawiam Kuba ;)) 



4 komentarze:

  1. Też zauważyłam te porównania. Najwidoczniej autorzy chcieli zrobić coś "nowego" na wzór H2O, choć wolałabym, żeby kontynuowali H2O. Czytałam, że niestety jest to nie możliwe, a obsada porozjeżdżała się po świecie. Jeszcze jednym szczegółem jest to, że akcja obydwu seriali jest rozgrywana w Australii, w Gold Coast a wyspa "Mako" jest położona właśnie w pobliżu.
    Co do czołówek to ja najbardziej uwielbiam tą z H2O, piosenkę pamiętam jeszcze na pamięć i jest po polsku. Nie tak jak "I just wanna be", ciekawe jak by brzmiało po polsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "I Just Wanna Be"
      Po polsku

      W tym świecie,
      Jesteśmy całkiem same,
      Wiecie, że kocham moje królestwo,
      Wykorzystamy to dobrze,
      Znajdź naszą drogę,
      W tej tajemnicy!

      Chcę tylko być,
      Pływając w morzu,
      Teraz to tylko wy i ja,
      Na zawsze, zawsze, zawsze

      Chcę tylko być,
      Z wami czuję się wolna,
      To jest moje przeznaczenie,
      Na zawsze, zawsze, zawsze

      Razem,
      na zawsze,
      Razem, leżąc na słońcu,
      Razem,
      na zawsze,
      Razem.

      Być tylko wy i ja,
      Chcę tylko być,

      Tłumaczenie wzięłam z tekstowo.pl

      Usuń
  2. Mi bardziej H2o wystarczy kropla.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya