4/24/2014 2

W niedzielę prawdopodobnie kolejny odcinek już 11 i moja uwaga dla osób, które mnie i mój blog obczerniają

Odcinek miał planowaną premierę na 20.04.2014 lecz Disney Chanel z nieznanych przyczyn nie wyemitował tego odcinka w danym dniu.

Emisja odcinka odbędzie się prawdopodobnie lecz to nie potwierdzone i jeśli tej emisji nie będzie to proszę nie być złym bo to nie ja decyduję nad emisjami odcinków. Jak będą premiery w Disney Chanel to ja zawsze kilka godzin później (około 3 później) będę dodawał je na bloga, więc nie obrażajcie mnie że nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, bo się wywiązuję. I skorzystam z tego że piszę o was (o niektórych mi chodzi tylko nie o wszystkich). Osobom, którym nie podoba się mój blog [np. że za późno dodaje posty lub odcinki albo ze niby "nie mam weny i ściągam z innych blogów" co jest kłamstwem bo każdy post tu napisany jest prze zemnie i jeszcze nigdy z żadnego bloga  nie spisałem ani jednego posta] mówię by nie wchodzili  na mojego bloga i będzie miał on spokój i ja, niech wchodzi sobie na te inne blogi co mu się tak podobają. I z anonima to każdy umie oczerniać, ujawni się kim jesteś, każdy z chęcią cie pozna.


To tyle o mojej uwadze a teraz wróćmy do odcinka, post jest ten sam co byl tydzień temu 
Dnia 27.04.2014 o godzinie 10.00 w Disney Chanel będzie prawdopodobnie leciał odcinek 11, który nosi tytuł „I Don't Believe in Mermaids” co na polskie tłumaczy się  „Nie wierzę w syreny”


Godziny powtórek :
  • Niedziela - 13.45 ; 17.30 i 20.20
  • Środa - 14.10          



Streszczenie odcinka : 
Nixie staje się przygnębiona i izoluje się od Sirena i Lyla. Kiedy jest  na molo podchodzi do małego chłopca o imieniu Ben, który nie chce żeglować z rodzicami. Nixie mówi mu, że jest lepiej dbać o siebie, a on wtedy ucieka. Czując, że jego ucieczka jest jej winą, Nixie odnajduje go i daje mu słoik z muszlą Sireny. Mówi mu, żeby się z nią, czyli muszlą popłynoł w rejsu i będzie i znak że są przyjaciółmi. Ben rzuca słoik do wody, a Nixie skacze po niego, pokazując Benowi, że jest syreną. On obiecuje wziąć słoik od niej i wraca do swoich rodziców.


KOPIOWANIE I SPISYWANIE SUROWO ZABRONIONE (GDY ZAUWAŻĘ PLAGIAT ZGŁASZAM BLOG LUB STRONKĘ)

Oto kilka zdjęć z odcinka (w rozwinięciu więcej)






2 komentarze:

  1. Jak tak bardzo chcą odcinek to albo siedzieć cicho i czekać albo obejrzeć po angielsku. Nie rozumiecie, że osoba prowadząca blog się stara i robi wszystko byle jak najszybciej dodawać odcinki i wasze stęki na nic się nie zdadzą. Więc szanujcie pracę innych i jak już wspomniałam siedźcie cicho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie i ok, to, że są dodawane odcinki doceniam, posty też są cikawe, jedyne co mnie BARDZO irytuje to to, że gramatyka osoby dodającej posty, jest na poziomie ośmiolatka. Przykład? OBCZERNIAJĄ, nie ma takiego słowa, jak już to "oczerniają". Zdania brzmią jakby byly przetłumaczone przez tłumacza google. Dlatego proponuję, aby posty gotowe do dodania mi wysyłać na maila, i ja ułoże to tak, żeby było gramatycznie, to nie jest hejt, tylko uwaga, bo nie chcę nikogo obrażać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya